• Надійний спосіб попередити небажаних гостей від необдуманих дій
  • Безпека Вашої квартири, будинку або офісу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Як тільки Ви сповіщаєте нас про загрозу, Вам на допомогу прибуває Група Швидкого Реагування
  • У разі виклику наші співробітники Групи Швидкого Реагування протягом 6 хвилин прибувають на місце
  • Це проект соціальної відповідальності Агенції Безпеки «Центр»
  • Це регулярна перевірка вже встановлених охоронних систем клієнта
  • З точністю до декількох метрів Ви зможете визначити, де знаходиться об'єкт, який забезпечений трекером
  • Послуга, яка дозволить Вам одним натисканням кнопки викликати Групу Швидкого Реагування
  • Фахівці АБ "Центр" ретельно
    планують супровід кожного
    Клієнта!
  • Кожне замовлення індивідуальне.
    Ми підбираємо команду на об'єкт тільки після затвердження клієнтом

Як змінився ринок охоронних послуг, і як ефективно застосовувати отримані знання.

2 серпня 2017

ЗМІНИ КОМПАНІЇ

На даний момент ринок охоронних послуг в Україні і в Одесі перенасичений, конкуренція зростає. Ринок не систематизований, дуже багато компаній з тіньовими підходами до ведення бізнесу. Ситуація в країні також має великий вплив на галузь. Правила ведення бізнесу в країні посилилися і стали не на користь підприємців.
У зв'язку з цим, а також з урахуванням того, що компанія вже 20 років на ринку, з'явилася нагальна завдання «оновитися». У компанії почалися процеси реорганізації і систем управління, і системи навчання.
Торкнулися ці процеси і візуальну частину – логотип і фірмовий стиль. Ми йшли на цей крок усвідомлено, з бажанням дистанціюватися і виділятися серед конкурентів. Якщо б ми не зробили цей крок, через кілька років просто не відрізнялися від інших агентств безпеки. А може бути, і просто розчинилися б в одній з таких компаній. Прикладів і в нашій галузі, і взагалі в бізнесі предостатньо.
НАВЧАННЯ
Тема навчання зараз дуже модна. Ми вчимося, так чи інакше, все життя, але ось із застосуванням знань завжди туго. Текучка затягує і не дає всю інформацію, отриману ззовні застосовувати з користю для себе і своєї справи. Я це і на собі відчуваю повною мірою.
Навіщо тоді вчитися?
Вчитися заради навчання-не працює. Твої соратники не розуміють тебе в деяких питаннях. І тоді єдиний спосіб-вчити своїх колег, співробітників, партнерів і навіть клієнтів. І сам заодно розберешся в питанні більш глибоко, коли пояснюєш його комусь. До цього я прийшов років 5 тому. Сама суть навчання максимально проявляється в моїй «середовища проживання» – система навчання в компанії налаштована таким чином, що головним спікером є я і самі хлопці.

Фактично ми всі разом створюємо «диво». Інновації, ідеї, проекти з'являються саме в процесі спільної групової роботи і навчання. У нас є хороша традиція – стратегічні сесії для співробітників. Проводяться вони раз на квартал, 2 дні, участь беруть близько 60 осіб. І працюємо ми на конкретний результат. В ході піднімаються питання не просто як стати багатшими і заробляти більше грошей. На минулій сесії ми відповідали на запитання: «Як створити такі взаємини, такі комунікації, щоб наш клієнт і наш співробітник були щасливі і успішні. Не навпаки». Саме так ця тема і була заявлена.
Бізнес передбачає своєю метою отримання прибутку. Всі ми звикли говорити про гроші. Але гроші, зароблені без задоволення чомусь погано утримуються в кишені. )) За 2 дні ми разом зробили те, що не було зроблено багато років до цього – познайомилися заново і домовилися про нові, класних метою нашої подорожі під назвою «Агентство Безпеки «Центр». Звичайно з новими правилами і підходами.
Результати? Вони різні, в основі позитивні, але головне – з'явився сенс в діях і думках співробітників, погоджений з моїм баченням розвитку Компанії. Є сенс – є розвиток, є прибуток, в кінці кінців.


Коментарі (0)

Немає коментарів. Ваш буде першим!