• Надійний спосіб попередити небажаних гостей від необдуманих дій
  • Безпека Вашої квартири, будинку або офісу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Як тільки Ви сповіщаєте нас про загрозу, Вам на допомогу прибуває Група Швидкого Реагування
  • У разі виклику наші співробітники Групи Швидкого Реагування протягом 6 хвилин прибувають на місце
  • Це проект соціальної відповідальності Агенції Безпеки «Центр»
  • Це регулярна перевірка вже встановлених охоронних систем клієнта
  • З точністю до декількох метрів Ви зможете визначити, де знаходиться об'єкт, який забезпечений трекером
  • Послуга, яка дозволить Вам одним натисканням кнопки викликати Групу Швидкого Реагування
  • Фахівці АБ "Центр" ретельно
    планують супровід кожного
    Клієнта!
  • Кожне замовлення індивідуальне.
    Ми підбираємо команду на об'єкт тільки після затвердження клієнтом

Наші супергерої: Таїсія Нікончук, керівник Центру обслуговування клієнтів (ЦОК).

22 травня 2017

Таїсія, розкажіть, що входить у ваш коло обов'язків як керівника центру обслуговування клієнтів?


Що входить в коло обов'язків? Складно сказати... стільки всього! В першу чергу ми допомагаємо клієнтам з усіх питань, це і існуючі та потенційні клієнти. Також різні питання самої компанії АБ Центр. Мої обов'язки не поділяються на виконавця і керівника. Роблю все, що необхідно. Головне, щоб питання клієнта було закрите. Це і контроль і звітність, і поточна робота. Вона є завжди і її досить багато. Приходячи на роботу, ніколи не знаєш, що чекає тебе сьогодні. Самі клієнти та інші співробітники компанії "роблять мій день".


А як ваша робота пов'язана з іншими відділами?


Ми всі пов'язані, не може один співробітник компанії обробити такий обсяг, з яким стикається кожен з нас щодня. При підключенні нового клієнта задіяний весь офіс. Людина навіть не здогадується, скільки необхідно насправді підключити в процес людей для того, щоб взяти під охорону об'єкт. Моя робота дуже сильно пов'язана з іншими відділами компанії: пультом централізованого спостереження, фінансовим відділом, технічної групою, бухгалтерією, юридичним відділом, відділом закупівель і т. д. В ЦОК питання клієнта вирішується сьогодні. Не можна нічого відкладати на завтра. Якщо клієнту потрібна допомога, то потрібно зробити все, щоб йому допомогти.


Складно працювати в такому ритмі?


Складного нічого немає, Якщо любиш роботу і володієш хорошою пам'яттю. Іноді, йдучи з роботи, виникає почуття, що ти щось забув. З цим потрібно вміти впоратися. Їдеш додому і прокручуєш день в голові. Адже ми не маємо право щось забути. В ЦОК робота завжди «кипить», але ми виконуємо роботу з повною відповідальністю, допомагаємо один одному. Щовечора ми розуміємо, що зробили багато корисного за день. І я кажу своїм колегам, що «ми великі молодці». Кожен день пропускаєш через себе досить великий обсяг інформації.


Про яку інформацію йдеться?


Ми спілкуємося з людьми особисто і по телефону, кожен раз у клієнта виникає Різне питання. Це стосується і списку відповідальних осіб, і оплати клієнта, укладення договору, надання іншого виду послуг компанії і т. д.


Ваша основна робота – це спілкування з клієнтами. З якими ситуаціями ви стикаєтеся в роботі?


Так, це дійсно основна моя робота. Всі люди різні. Це люди різного віку і статусу. Кожен зі своєю ситуацією, у кожного свій характер. Насправді ситуації бувають різні серйозні і комічні. Іноді дзвонимо і»посварити". Ми агентство безпеки і все у нас має бути "строго", але в ЦОК трохи по-іншому. Ми любимо всіх наших клієнтів, багатьох з них знаємо вже давно, до кожного ставимося з теплотою і щиро переживаємо про всіх. Тому що всі ми люди, і турбота лежить в основі нашої компанії. Згодом це правило стає головним не тільки на роботі, але і в житті.

Коментарі (0)

Немає коментарів. Ваш буде першим!