• Надійний спосіб попередити небажаних гостей від необдуманих дій
  • Безпека Вашої квартири, будинку або офісу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Як тільки Ви сповіщаєте нас про загрозу, Вам на допомогу прибуває Група Швидкого Реагування
  • У разі виклику наші співробітники Групи Швидкого Реагування протягом 6 хвилин прибувають на місце
  • Це проект соціальної відповідальності Агенції Безпеки «Центр»
  • Це регулярна перевірка вже встановлених охоронних систем клієнта
  • З точністю до декількох метрів Ви зможете визначити, де знаходиться об'єкт, який забезпечений трекером
  • Послуга, яка дозволить Вам одним натисканням кнопки викликати Групу Швидкого Реагування

Питання та відповіді

Для вашої зручності ми зібрали найбільш популярні питання і
дали на них відповіді. Якщо Ви не знайдете відповідь, будь ласка,
зв'яжіться з нами.
  • Оплата послуг
  • Обладнання
  • Послуги
  • Якість
  • Усі категорії
Як можна оплачувати послуги?

Оплату за послуги охорони можна здійснити:

- за безготівковим розрахунком;

- готівкою в будь-якому з офісів АБ "Центр" в м. Одеса та м. Чорноморськ;

- зарахуванням на картковий рахунок;

- безготівковим розрахунком-зарахування коштів на розрахунковий рахунок АБ " Центр» ;

- через Особистий Кабінет.

Чи є у вас розстрочка? Хочу підключитися, але не можу заплатити всю суму відразу.

Є можливість розділити загальну суму установки обладнання на дві частини. Половину Ви оплачуєте в день монтажу, другу половину до 20 числа наступного місяця.

Чи несете ви матеріальну відповідальність?

АБ «Центр» несе матеріальну відповідальність в межах прямої реальної шкоди, заподіяної Клієнту або в розмірі гарантійної суми, прописаної в договорі про надання послуг.

Скільки часу займе встановлення обладнання?

Монтаж і виведення обладнання на Пульт Централізованого Спостереження (ПЦС) виконується протягом одного дня.

Яка вартість обладнання?

Попередню вартість необхідного обладнання Ви можете розрахувати самостійно, скориставшись калькулятором на сайті. Остаточна вартість визначається після виконання огляду приміщення нашим фахівцем.

Чи працює сигналізація, якщо раптом вимкнули електроенергію?

В охоронному обладнанні в обов'язковому порядку встановлюється акумулятор, який підтримує звичайну роботу обладнання в разі втрати головного живлення до 12 годин.

У мене стоять датчики на розмикання вікон. Чи потрібні мені датчики на розбиття?

Всі питання по комплектації охоронного обладнання необхідно розглядати індивідуально після виконання безкоштовного огляду технічним фахівцем.

Де знаходиться машина ГШР?

Екіпажі Груп Швидкого Реагування майже завжди в русі. Екіпажі закріплені за територіями, на яких вони реагують і не залишають їх периметр, для того, щоб своєчасно прибути по сигналу тривоги.

Скільки у вас ГШР?

У кожному районі міста присутня своя група швидкого реагування (ГШР). Всього 16 автомобілів + Піший патруль в Прилиманському та Авангарді.

Куди мені дзвонити вночі?

Гаряча лінія АБ «Центр» працює цілодобово: (0482) 321-000.

Я випадково неправильно ввів код, що робити?

Для скасування тривоги Вам необхідно подзвонити по номеру (0482)365-174 або (0482)365-175, назвати Ваш номер об'єкта, ПІБ і слово-пароль.

Чи можна ставити сигналізацію, якщо відкрито вікно?

Для повної постановки охоронної сигналізації необхідно закрити всі вікна і двері, щоб виключити помилкові спрацьовування у Вашу відсутність.

Чи можна поставити сигналізацію, якщо у мене є кіт, пес?

Якщо у Вас є невелика тварина, то при установці датчиків руху будуть використані лінзи на тварин, які дозволяють виключити помилкові спрацьовування.

Я помилково викликав ГШР. Мене оштрафують?

АБ "Центр" не вважає правильним штрафувати своїх клієнтів, однак у разі системних порушень (більше 2-х помилкових викликів на місяць), штраф становитиме 200 гривень.

У мене на будинку ваш логотип, що це означає?

Даний логотип свідчить про те, що Ваш будинок підключений до соціального проекту «Громадська безпека». Це означає, що кожен мешканець будинку може викликати ГШР в разі порушення громадського порядку в будинку і на прибудинковій території.

Крім того, Ви маєте можливість укласти Договір з АБ «Центр» на пільгових умовах.

Чи можна викликати ГШР, якщо у мене під вікнами хтось б'ється? Сусіди не дають спати?

Звичайно, якщо Ваш будинок перебуває під захистом АБ «Центр» і підключений до соціального проекту «Громадська безпека».

У нас вже є охоронне обладнання. Скільки буде коштувати перейти під вашу охорону?

Якщо встановлене обладнання сумісне з нашим ПЦС (обов'язковий безкоштовний огляд нашим фахівцем на предмет сумісності обладнання), то вивід на ПЦС коштуватиме 380 грн. Якщо Ви хочете змінити охоронну агенцію на  АБ «Центр», даний перехід буде виконаний безкоштовно.

Я натиснув тривожну кнопку на брелоку, куди приїде група?

ГШР приїде на той об'єкт, за яким закріплено дане обладнання за договором. Винятком є клієнти, підключені до проекту «Ангел».

Які документи необхідні для підключення?

Для підписання договору на фізичну особу (громадянина) необхідні копії документів:

  • Паспорт.
  • Ідентифікаційний код.
  • Правовстановлюючий документ на об'єкт, який буде охоронятися.

 

Для підписання договору на суб'єкта підприємницької діяльності (СПД або ФОП) необхідні копії документів:

  • Свідоцтво про державну реєстрацію.
  • 4 ОПП-довідка про взяття на облік у податковій.
  • Свідоцтво платника ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку.
  • Правовстановлюючий документ на об'єкт, який буде охоронятися.

 

       Для підписання договору на юридичну особу (підприємства) необхідні копії документів:

  • Свідоцтво про державну реєстрацію (або Виписка з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України).
  • Статут (можна тільки: 1 сторінка, сторінка з найменуванням юридичної особи, остання сторінка і сторінка з повноваженнями виконавчого органу – директора, ген. директора, голови правління і т. д.).
  • Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видана Статуправлінням (якщо інформація про реєстрацію в Статуправлінні зазначена у Виписці (п. 1) довідку можна не брати).
  • Банківські реквізити підприємства ( номер розрахункового рахунку, найменування банку, МФО банку).
  • Довідка про взяття на облік у податковій за формою 4-ОПП (якщо інформація про взяття на облік у податковій зазначена у виписці (п. 1) довідку можна не брати).
  • Документ, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання договору з боку клієнта (протокол зборів засновників про призначення керівника або довіреність, якщо підписує не керівник).
  • Свідоцтво платника ПДВ або Свідоцтво платника єдиного податку, крім юридичних осіб, які створені і зареєстровані з 01.01.2014 р.
  • Правовстановлюючий документ на об'єкт, який буде охоронятися.


Для підписання договору на ОСББ /ЖБК необхідні копії документів:

  • Свідоцтво про державну реєстрацію (або Виписка з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України).
  • Статут (1 Сторінка, Сторінка з найменуванням юридичної особи, сторінка з місцем знаходження ОСББ, остання сторінка, та сторінка з повноваженнями виконавчого органу-голови правління, керуючого та т. д.).
  • Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видана Статуправлінням (якщо інформація про реєстрацію в Статуправлінні зазначена у Виписці (п. 1) довідку можна не брати).
  • Банківські реквізити підприємства (номер розрахункового рахунку, найменування банку, МФО банку).
  • Акт про прийняття на баланс ОСББ/ЖБК будинку (у разі наявності).

Документи, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання договору з боку клієнта.

Який у вас час прибуття?

В середньому до 6 хвилин. Залежно від віддаленості об'єкта і складності проїзду даний термін може бути змінений.

Чи є у співробітників ГШР зброя?

Співробітники ГШР оснащені всіма необхідними спецзасобами для затримання зловмисника та припинення неправомочних дій.

Хто працює в ГШР? Чи можна довіряти їм свою безпеку?

Співробітники АБ «Центр» проходять навчання на базі «Центру підготовки фахівців охорони», а також є членами громадської організації «Спецзагін «Центр».

Крім того, щороку проводиться навчання з подальшим тестуванням знань і вмінь усіх співробітників ГШР для підвищення кваліфікації.

Чи можна перевірити як працює ГШР?

Після укладення договору Ви можете перевірити роботу ГШР, натиснувши КТВ або виконавши постановку/зняття охоронної сигналізації. Будь-який клієнт АБ "Центр" має право перевіряти роботу ГШР не частіше 1 разу на місяць.

Як перевірити, чи працює сигналізація?

Для перевірки обладнання Вам необхідно, зв'язавшись по телефону з ПЦС, виконати постановку/зняття об'єкта. Також на клавіатурі є індикатор стану охоронної сигналізації.