• Надійний спосіб попередити небажаних гостей від необдуманих дій
  • Безпека Вашої квартири, будинку або офісу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Як тільки Ви сповіщаєте нас про загрозу, Вам на допомогу прибуває Група Швидкого Реагування
  • У разі виклику наші співробітники Групи Швидкого Реагування протягом 6 хвилин прибувають на місце
  • Це проект соціальної відповідальності Агенції Безпеки «Центр»
  • Це регулярна перевірка вже встановлених охоронних систем клієнта
  • З точністю до декількох метрів Ви зможете визначити, де знаходиться об'єкт, який забезпечений трекером
  • Послуга, яка дозволить Вам одним натисканням кнопки викликати Групу Швидкого Реагування
  • Фахівці АБ "Центр" ретельно
    планують супровід кожного
    Клієнта!
  • Кожне замовлення індивідуальне.
    Ми підбираємо команду на об'єкт тільки після затвердження клієнтом

ТЕХНIЧНА
ПIДТРИМКА
ВIД АБ "ЦЕНТР"
Залишити заявку на
технічну підтримку
Назвіться
Номер телефону
Або напишіть в месенджер:
Що відрізняє класні послуги в будь-якій сфері від інших подібних послуг?
Ми постійно працюємо над тим, щоб наше обслуговування було таким, як хочете саме ВИ. Використовуючи свій сервісний підхід ми з'ясували, чим ми зможемо вивести послуги охорони на новий якісний рівень. Ми знаємо цей підхід в інших сферах бізнесу, але в охороні і безпеці ми будемо "першопрохідцями". Хоча нам не звикати йти першими і задавати ритм для всіх. Тому, представляємо Вам нашу сервісну новинку – ТЕХ.ПІДТРИМКУ.
З появою ТЕХ.ПІДТРИМКИ від АБ «ЦЕНТР», будь-який запит, пов'язаний з проблемами техніки вирішиться швидше і якісніше. Тепер все, що можливо вирішити дистанційно буде вирішуватися саме так, без виїзду техніка на об'єкт.
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА ЦЕ
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА - ЦЕ:
комфорт при використанні систем безпеки
економія часу і грошей
швидкість вирішення проблеми
Ваше обладнання більше не працює належним станом, як раніше? Чи помічаєте несправності або збої?
Ми будемо раді якомога швидше усунути проблему, незалежно від того, який спосiб зв'язку Ви оберете (тел.дзвінок, месенджер або лист).
Зателефонувати в
техпідтримку за тел.
Написати в Viber або Telegram
чати за цими ж номерами
Залишити запит на сайті
або по електронній пошті
Ми відреагуємо однаково оперативно на Ваше звернення будь-яким каналом зв'язку!
Тому тепер, якщо виникло будь-яке питання по роботі обладнання:
Проблеми з постановкою / зняттям
Несправність обладнання (супроводжується сиреною)
Заміна елементів живлення (батарейки і т.п.)
Необхідність консультації з налагодження обладнання
Одразу звертайтеся в ТЕХ.ПІДТРИМКУ, допоможемо!
Як це працює:
Фахівець техпідтримки вислухає Вас
Визначить суть проблеми, знайде і запропонує способи її вирішення
Дасть рекомендації по її усуненню та подальшому запобіганню
І це все в максимально короткий термін!